Prescott 17/9

Idag så skulle jag rida på kotten igen. Han vart så snabbt frisk så att han behövde bara boxvila i en dag sen var allt toppen! Eller rättare sagt som vanligt igen. 
Men jag, Ella och Sofie red på en stubbåker som ligger väldigt nära stallet. Egentligen så tänkte jag bara skritta och trava och kanske någon raksträcka galopp i båda varven. Men när vi skulle galoppera alla tillsammans så blev Kotten helt jävla upphetsad och pigg och stack och samma sak för Sparre (Sofies super söta b-ponny) så det gick vilt till kul var det men kotten skulle ju inte galoppera så mycket, men det sluta med att jag fick styra mot alla hörn för att få hnm att stanna. Shit vilken ponny med energi.. Herregud!
Men han är ju bara så söt när han blir pigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback