Det var länge sen.

Hej! Det var länge sen jag bloggade senast! Känner mig dålig faktiskt! Men kan berätta lite hur det ligger till.
Jag har haft mycket, ponnysarna har flyttat till ett nytt stall på BRS ( bilder kommer senare ) även hunnit gjort första starten med Stjärna och lite sånt, men berättar lite mer detaljer. 
Jag börjar med att berätta att för exakt en vecka sen flyttade Sonella och stjärna till det nybyggda lilla stallet på BRS, Det är såå himla fiiint! Det är 8 boxar där så det är väldigt lugnt och det är bra att dom får lite lugnt och ro. Jag vet ju inte hur stjärna skulle reagera om hon stod i stora stallet där alla barn och alla är. så dom står i en varsin box brevid varandra. 
För kanske 2/3 veckor sen tävlade jag för första gången på stjärna. Det gick väldigt väldigt bra! Första klassen, LC:1 så var hon väldigt mjuk och fin lite lång kanske men gjorde allt jag bad om och var inte alls dum! Vi red på 72,54%!! Jag blev heelt tokigt glad! Jag ledde tills sista ryttaren som red på högre % så jag kom tvåa och det kändes såå bra!. Nästa klass var LB:1 och då kändes det nästan lika men fick lite missar och red på 67,99%
och blev också väldigt nöjd. Kom två då också. det kändes så sjukt bra för att vara första starterna. 
+ att sonella är snart fullt igång så allt känns good!! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback