Dagens ridpass

Red både Kasper och en liten sväng på Melker.
Red ut en lång tur på Kasper, ganska mycket galopp på en pigg ponnybus :)
Vi galopperade på en typ traktorväg i skogen och så kom en stig som vi ibland går in på men idag skulle vi rida vidare. Kasper, tokig som han är, försöker svänga av och då hamnar jag i obalans och hänger på sidan och då så typ försöker jag komma upp men då gör han något så jag glider ner på sidan och hamnar på ryggen.
Haha, det gick bra som tur var :)

Sen red jag Melker och han var heeeelt galen, varför vet jag inte men han höll på att explodera. Jag red barbacka och när vi red på en äng blev han alldeles galen när vi bara skrittade och gjorde värsta bocksprången så jag och Matilda som jag red med bestämde oss för att gå på vägen. haha, busponny <3
Bild på världens sötaste kissemissar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback