Min dag

Ja, nu är det ju höstlov en vecka (alldeles för kort tid enligt mig). Var med världens bästa vänner igår och sov över :) vi (jag, Hanna & Jamina) sov över hos Tilda, vi hade det allmänt kul och titta på film och så. Haha, alla behöver en tjejkväll då och då :).
 
Vi vaknade ganska sent eftersom vi var uppe ganska länge och kolla på film igår så hann inte med så mycket annat än att äta frukost och lite mer och sen åkte jag hem vid 1 tiden. Då åt jag lite lunch och gick sen ut till stallet. Mockade och så sen tog jag in Kasper och sen kom en bekant till mamma, som jag även rider för ibland, för att klippa Kasper. Det blev en så kallad filtklippning :)
Sen åkte jag på konståkningsträning och nu är jag hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback