Länge sen..

Hej allihopa! Det var otroligt länge sen nu! Jag har inte bloggat på jätte länge! Men det har ingen av oss men nu har fille och Tilda börjat blogga igen så det gör jag också jag ska skriva ett inlägg hur det varit medan jag inte bloggat senare! Men kan säga att det gick bra med ponnyerna igår! Red Stjärna i ridhuset först. Mamma var med för att hon var lite jobbig igår! Men idag var hon hur fin som helst. Tränade LA:1 delar eftersom att vårt lag kom till final i allsvenskan div2, men det berättar jag mer om senare också! Sen var det hoppträning runt 8 för min tränare. Sonella var hur fin som helst! Jag har inte hoppat mycket alls med henne efter att hon var skadad, vi hoppade cerier och hindrena låg på högst 1meter och det är väldigt bra eftersom att Sonella är väldigt osäker och inte hoppat på länge! 
 
Sonella för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback