Sen stalldag!

Idag åkte jag till stallet vid sex (ca) hade bokat paddocken kl 19.00 så när jag kom till stallet var det bara att borsta på direkten! Idag var det hoppövning 2 som stog på schemat! Det bestog av tre hinder, två räcken och en oxer. Dem var upp satta så här:
Övningen gick ut på att få ett bra flyt. Vilket jag fick väldigt bra! Han var lite pigg så det gick fort fram ibland. Men är nöjd över ridpasset. 
 
Nattfodring
Hade natt fodring men en stallkompis kunde ta den istället så jag slapp men var ändå kvar sist för jag smörjde sadeln och mina stövlar. Så nu är dem rena och fina, titta bara!:
 
Jag ville vara extra noga och ordningsam idag ;) 
Men åkte hem vid halv tio, och nu har jag nyss duschat och ska sova! Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback