Utveckling

har ju haft Kasper i snart ett halv år nu och jag tycker vi har utvecklats väldigt mycket tillsammans.
Vi var inget team förut, vi var bara två enskilda individer liksom. Vi passade inte alls, han var bara stressig och jag kunde inte hantera det för han blev så stark och bara drog.
Vi har blivit ett perfekt par nu! Han och jag är alltid snyggaste paret på banan! haha, närå men vi är så sammansvetsade nu. Han är inte alls lika stressad och han drar nästan aldrig men även om han blir stressad så kan jag hantera det och vi tar oss igenom det fort.
Och dessutom har vi utvecklats så mycket, vi har lärt varandra många saker.
Vi har haft många motgångar, särskilt i början. Ingeting funkade, varken bromsen, formen eller hanteringen.
Vi litar på varandra nu!
Senaste tiden har vi i princip bara haft förgångar, vi kommer upp i högre klasser, iaf på träning men snart även tävling! Såklart blir jag sur och irriterad på honom när han gör som han vill och inte lyssnar på en eller om han inte alls vill jobba men jag älskar honom precis lika mycket för det!
Det går inte att förklara liksom. Det finns inte ord! ♥

Kommentarer
Ida säger:

Ni är så fina tillsammans nu!!!!

2012-05-22 | 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback