Usch!!

jag blir så sur på mig själv!
Varför orkar jag inte bara blogga?!
Aja, ni vill nog inte höra alla mina ursäkter och allt så får ta och blogga om annat nu.
Först tänkte jag bara säga att den väldigt väldigt försenade veckans outfit kommer väljas ut idag. Jag kommer nog göra det själv tyvär men så får det bli ;).
Sen tänkte jag svara på en kommerntar:
Viola:
hej, vilken fin blogg :) vart eller hur har ni lärt er göra bloggdesigner?
Svar:
Tack så mycket, vi kämpade för att få till det ;) ja, det är ju jag och Tilda som gjort det mesta och vi tar ofta hjälp av internet. Finns en jätte bra hemsida som lär en, designadinblogg.se heter den ;)
Jag(felicia) har tidigare fått mycket hjälp av en duktig kompis och sen har jag lärt mig av photoshop kan man säga ;)
Vi gör gärna designer till andra oxå ;).
Bjuder på en gammal bild på mig och min pluttiponni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback