Linnea Iijolainen gästbloggar!

Då jag kom tvåa på veckans outfit och vann en gästbloggning här så nu kör jag en nu !
Jo vem är Linnea Iijolainen egentligen? Jag är 14år gammal och bor i en liten stad som heter Nora.
Jag äger en ponny vid namnet Ninja. Ninja är ett arabiskt fullblod och hon är 22 år gammal.
Dock så märks inte ålden på henne då hon är jätte pigg hela tiden.
1 juni har jag ägt henne   i precis ett år och just det datumet kom hon hem till mig för första gången och hon ståg inte tillsammans   med vilken som helst, det var nämligen Felicias ponny Kasper.Kanske inget du visste om ?
Dock Ninja blev skadad efter bara några veckor och fick gå på medicin och ha binda över sitt sår.   Hon blev kanske sparkad men inte säkert hon kan ha fasnat någonstans. Inte mer med det.
Hon blev frisk och ren efter kanske 5 veckor. Då började jag rida henne igen. Just nu tävlar   vi dressyr tillsammans och även lite hoppning men nu när hon har blivit till åren så blir det   inte så mycket hoppning.  En sak är även lite fränt är att min ponny har tävlat MSV hoppning i Globen ;)   hon har även tävlat FEI dressyr när hon var yngre.
Juste för två år sedan 'ägde' jag en c-ponny vid namnet Lady och hon var 4år gammal. Jag hade henne lite  längre en sommarlovet. Hon var knappast inriden så hon var ingenting mina föreldrar ville köpa så  vi lämnade henne tillbaka någon gång efter sosommaren. Saknaden är stor för mig och min pappa..

Jag har faktiskt också ridit Kasper några gånger, även hoppat honom.    Han är en helt underbar ponny. Verkligen roligt att du fick chansen och   köpa honom då han har en sån stor hopp förmåga och jag själv   tror du kommer komma jätte långt upp i klasserna med honom. Även inom dressyren :)

Många kramar från mig! Ni hittar även mig på http://iijolainen.devote.se

P.S älskar eran blogg. Fortsätt som ni gör så blir det super!

Ninja & Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback