Dagens ridpass

Idag hoppade jag på banan hemma. Jag gjorde som en liten bana med fyra hinder som jag hoppade i samma linje ett par varv som var typ så här:
Sen körde jag det kanske två varv :)
Det gick helt okej, inte jätte bra men helt okej iaf.
Han kändes lite halv trött, eller han var pigg men han bara drog och blev lång för att han inte orkade ta skänkeln eller tygeln liksom. Han var jätte fin innan jag började hoppa och gick verkligen kanon fint men sen blev han trött. Vill att han ska ska vara mer uppe och studsig och inte lång och stark om ni fattar.
Aja, det gick ändå helt okej. Kapade 1 m strecket ett par gånger idag och det klarade han även om han var lite trött så det var inte så farligt ändå ;)
Men han är så duktig så min lilla polle ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback