Time for bed

Jahopp, nu var det läggdags då(22.15) för imorrn är det bara och stiga upp och dra ut till stallet tidigt för jag ska nämligen oxå tävla fast på Sundby ridklubb. Det är allsvenskan div 3 finalen så jag är sjukt taggad!!!

Idag hoppade jag med Matilda på banan och det kändes faktiskt inte bra idag. Han kändes trött och hoppade konstigt :( men det var bara o peppra på med kraftfoder till kvällsmaten så att han har kraft för att köra järnet imorrn!

Jag duschade honom riktigt ordentligt för första gången idag, gnuggade in en massa schampo över hela kroppen :)
Hans man blev sssååå fin! Grymt glansig och jätte fluffig!
Skulle egentligen knoppa men orkade inte riktigt, hehe, men det var super fint med utsläppt oxå! :)

Nej, nu måste jag sova. Olivia är här oxå hon ska nog fota lite imorrn så det kanske kommer lite bilder och förlåt förresten för att jag inte bloggat på flera tusen år.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3544803/images/2012/pic_205477790.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3544803/images/2012/pic_205478932.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback