Ridlägertrötta tjejer...

Ja, som sagt så har vi ju varit på ridläger hela veckan och det slutar imorrn och efter det kommer vi försöka blogga mer iaf jag. Men den här veckan har jag liksom inte haft tid och helt ärligt inte orkat..
 
Veckan har gått bra, förutom 2 avramlingar från min sida. Hehe, nu kanske ni blev nyfikna men berättar när lägret är slut så skriver jag ett inlägg med utvärdering över hela veckan.
Vi har tränat dressyr, hoppning, terräng och tempo (en sjukt kul grej som ni får veta mer om sen).
 
Veckan i lite bilder:
De sista 7 bilderna är tagna av Pernilla W Ödlund!
 
Majas fina ponny, Myran :)
 
 
Fler bilder kommer i ett annat inlägg! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback