Ridläger dag 1

Hej, har precis kommit hem från att ha gett Kotten mat, men iaf.
Idag var det första dagen på ridlägret i Skrävsta. Vi kom dit kl 12.00 och lasta ut häst och all utrustning och mat osv. sen vid ett var det samling där man fick skriva på ett papper. Sen klockan halv tre var det första gruppen som skulle rida (jag var i andra). Men när jag red gick det bättre än vad jag hade tänkt mig! Han gick ganska stadigt i formen och bjöd på ganska bra i traven :) Jag är väldigt nöjd :D
I morgon kl 10.00 är det ett dressyr pass till. Jag och Felicia rider i samma grupp så vi kmnr vara i stallet samtidigt kl 8.30 ;)
Nu kan jag inte skriva mer för jag måste gå och lägga mig ;) Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback