Planering.

Det blev inte som planerat! Vi provred inte ponnyn i onsdags. Vi tyckte den var för ung! Eller alltså den var jätte fin och 4år men jag vill kunna tävla direkt nu mina tre sista ponnyår och inte utbilda en ponny! Jag vill lära mig mer! Sen skulle vi provridit en fux vid Ullared och vart på ullared men dom kunde inte så vi åker ner till ullared och shoppar lite jag,mamma och syrran tror jag pappa ska väl passa hundar och häst kanske?
Men jag vill bara vänta på ponnyn vi vill köpa och hoppas att hon går igenom!!:D
 
Idag ska jag rida dressyr ska förmodligen ha min röda huva och matcha med rött! Ska se om mamma kan fota om hon hinner :)
//Julia
 

Kommentarer
Kim säger:

Ska du sälja din fina skäck?

Svar: Sv: Nej självklart inte! Sonella är den mest underbaraste ponny jag nånsin kan få! skulle aldrig klara av att sälja henne! Vi ska köpa en till ponny :)
ponyequipe.blogg.se

2012-06-28 | 21:28:14
Bloggadress: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback