KM 2012

OBS
OBS
OBS
(Här kommer ett inlägg som skulle ha publicerats i söndags!)
Idag var jag sjukt taggad, och jag ville verkligen gå in för att vinna men tyvär blev det inte så :(
Kasper var pigg och kändes super bra idag.
Det var ju en LC och jag har ju tidigare bara startat en LC men jag tränar ju på LB nivå så det känns ändå som att LC inte ska va något problem.
Ibörjan flöt det på riktigt bra faktiskt, ovanligt bra t.o.m men sen vet jag inte vad som hände på hinder nummer 6 i grunden. Han liksom bara släppte bakbenen så det var tydligt att han rev med bakbenen.
Sen flöt det bara på igen de sista hindrerna, synd för jag var verkligen taggad till att köra gasen i botten på omhoppningen och Kasper kändes på och pigg men jaja sånt händer.
Jag är ändå nöjd med rundan för nu när jag tänker efter så var det egentligen en väldigt bar runda!
Allt flöt på så himla bra idag även om jag inte var felfri.
Ja, det var några bilder ;)

Kommentarer
Malou Kastman säger:

sv: det blir så bra så! :)skicka med bildlänken och klistra in min på er blogg så löser vi det!

2012-06-12 | 21:00:30
Bloggadress: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback