Hoppträning idag :)

Idag var det hoppträning för Micke. Det gick SUUUPPERR bra!
Jag brukar inte använda sporrar och ibland kan han bli lite halvt trött kan man säga så i början på träningen hade jag inga men sen så tyckte Micke att jag skulle prova med de och då sprang några och hämtade ett par korta ponnysporrar.
Det funkade så himla mycket bättre, asså han brukar vara så att han springer på men orkar liksom inte ta emot tygeltagen utan bli lång. Nu blev han mycket mer fram och hans energi låg högt upp och så blev det mycket bättre språng och han tog tygeln super bra.
Jag är verkligen jätte nöjd över honom idag, på söndag blir det KM på karlslund, en LC :)
Jag går in för att VINNA! Hehe, vi får väl se hur det går men jag e grymt taggad iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback