High Chaparral! :)

Nu, om ett tag ska jag med min familj och några andra familjer åka till high chaparral!
Vi åker dit varje år samma vecka för att just denna vecka är det en massa roliga westerntävlingar, ranch horse classic heter det.
Nu borde verkligen åka och kolla på det någon gång, verkligen super häftigt!

Jag hoppas att det blir lika varmt som det brukar, det brukar vara som en kokande gryta där! tyvärr tror jag nog att vi inte kommer ha sån tur med vädret i år :(
Som min lillebror alltid sa när han var mindre "men det blir ju sommar när vi åker till high chaparral!" :)

Jaja, nu ska jag skriva några tidsinställda som ni får idag! :)
Bilder från ranch horse classic:
 
       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback