Hejsan!

Hej! Jag har inte haft lust att blogga och det har jag inte nu heller.. Grejen jag pratade om på torsdag blev inställd, men det händer en spännade sak på söndag! Så jag berättar någon gång nästa vecka förmodligen!:)
Jag är pirrig inför det! + att det är ridläger på söndag! Ska bli bääst! Med alla vännerna. Det lär inte bli så himla mycket uppdatering nästa vecka! Men imorrn ska jag tävla dressyr på mälarhöjden!:) Jag tycker inte om att tävla dressyr där igentligen! Det är fint och så, men det blir för stort och då blir sonella så spänd!! Men det kommer nog gå bra! Det är en bra bana för hoppning!
Men nu hade jag tänkt att sova så att jag orkar upp imorgon bitti. Men jag får se med uppdateringen om jag vill och har lust/ork. Men nu ska jag sova godnatt!♥♥
//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback