Hej.

Hej! Ni vet när jag sa att det skulle hända en sak som ni skulle få reda på senare? Jo nu ska jag berätta om det.
Det är så att jag har provridit en ponny! Det skulle blivit en annan som vi skulle titta på men den blev såld!:/
Men vi åkte och provred en annan ett sto född 2004. Det kändes underbart! Hon var jätte fin och en riktigt riktigt snygg ponny! Tre dagar senare besiktades ponnyn men gick tyvärr inte igenom:( usch vad ledsen jag blev men nu ska vi vänta 2 veckor, en vecka kvar nu! Så ska vi se men jag hoppas verkligen att den går igenom! 
Men imorrn åker vi och provrider en annan ponny. Det ska bli spännande!:)
 
Men om en två timmar kör mormor mig till stallet! Sonella ska få hoppa lite idag! Vi måste ju trimma lite till lördag när det är vårann första fältävlan:)
 
andra gången jag red sonella på hemmaplan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback