Gårdagens ridpass

Igår när jag red gick det bra! Jag satte på chambonen så han kunde slappna av lite mera! Han gick suuper om man har chambonen i början sen tar av den. Jag red utan stigbyglar för att Bella som var ägaren av de förra ville ha dem.
Men jag är så nöjd! Nästa vecka ev så ska jag börja träna för Jenny min gamla tränare som jag tränade med Roxanne och lite silver i början! Hon är jätte duktig faktiskt skulle verkligen rekommendera henne. Hennes träningar är i bröta, ja tror hon heter Jenny olssen eller Olsson !
Är det ngn som vet vem det är?


Kommentarer
maja säger:

jag tränar för Jenny varje Onsdag :)

Hon är superbra !!!

2012-06-02 | 14:00:48
Bloggadress: http://msveriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback