14 juni

Idag var det verkligen suuuper tråkigt i skolan, först skulle vi städa överallt sen när man var klar hade lärarna liksom inte kommit på något att göra så vi typ satt och gjorde ingenting i ca 1 timma. Sen så fick vi kolla på en film iaf, indiana jones.
Blir ganska irriterad ändå för den här veckan har vi inte gjort någon nytta alls, vi kunde ha fått sommarlov tidigare än imorrn...
Imorgon, som jag aldrig skriver annars, är det dags för skolavslutning som sagt.
Efter det får jag se om jag och några kompisar lite senare åker till sandviken och är där på kvällen, sandviken är ett bad ganska nära mig ;)
Då kommer vi förmodligen äta mat och godis, bada och bara ha det kul! :)
Men vi får se om det blir av.
Idag har jag ridit "Knasen" på ridbanan, han gick klockrent eller han var lite jobbig i galoppen i början men det släppte när vi kommit igång lite.
Jag fick hem mina varor jag beställde från börjes idag också, provade allt och det satt bra.
Det var en brösta/martingal, sjukt fin enligt mig, och ett sommartäcke som kommer få åka med till lägret på söndag.
Mamma var också på hööks idag och hon köpte med ett par efterlängtade gummityglar till mig :)

Den nya bröstan/martingalen från kingston :)
Det nya täcket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback