Sol & bad = Sommar/semester

Hej alla söta läsare nu har halva sommarlovet gått (ungefär) Prescott står nu hemma på betet i en liten hage,ensam. Jag tar det lungt, badar med och utan Prescott och är med kompisar.
Har tränat för jenny i torsdag, har ju lagt upp alla videos! Så kolla på filmerna och säg/skriv vad du tycker!
Behöver verkligen all hjälp jag kan få för i morgon åker hela familjen + Prescott till småland/djuvanäs och bor där i en vecka, där ifrån är Prescott uppfödd. Men den veckan är det så att vi ska bestämma oss om vi ska ha honom eller inte. Jag vet att jag sa till vintern men vi korta upp det lite. Vi kanske kan länga det också i ca en månad om vi inte är riktigt säkra nästa vecka.
Nu har jag också kollat i TR (tävlingsreglamentet) om att tävla med en ungponny (eller hur man ska säga) och det står att en 4- åring får starta högst LC, sen en 5-åring högst mvsB (?!) Är det verkligen sant eller har jag tänkt fel? Sen kom jag inte ihåg om 6-åringar.
HA EN FORTSATT BRA SOMMAR ALLIHOPA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback