sämsta tajmingen...

varför ska det hända nu?!

Kasper är halt, halt asså seriöst varför just nu och varför just du?

Som ni kanske vet ska jag på ridläger för Lotta Schultz och det börjar imorrn och precis då ska Kasper bli halt..
Vet inte alls vad det beror på, vi har kollat igenom hela benen, ingen värme ingen puls inget. Det är så konstigt.

Som tur var har min tränare Marielle, som även äger ridskolan, låtit mig låna en ponny. Jag ska få låna en ponny som också heter Casper, en c-ponny. Han är riktigt duktig hoppponny och har ridit mycket på han tidigare så det känns bra iaf. Är självklart väldigt tacksam för detta men det kommer ändå inte bli samma sak eftersom att det var meningen att jag skulle ha min egna ponny liksom.

Jaja, nästa vecka åker vi nog till stav och hoppas på det bästa.
Min älsklingsponny måste bli bra!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men ville bara skriva ut det liksom.

Finaste ponnyn som går att hitta! ♥
Casper som jag ska rida på ridlägret :)

Kommentarer
Maria säger:

Vilket ridläger ska du gå på

2012-07-18 | 20:05:43
Ida säger:

Lycka till med min bebis;-P

2012-07-18 | 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback