Ridit 3 ponnyer! :)

Idag har jag ridit 3 hästar eller rättare sagt 3 ponnyer.

Först red jag ut med Melker tillsammans med mamma som gick med Nore.
Vi skrittade bara en liten runda för jag skulle egentligen hoppa lite på banan oxå men så blev det inte.

Jag var nämligen tvungen att skynda mig över till Matilda och rida Shadow för att vi snart skulle åka till min kompis stall.
Jag red Shadow för att Matilda har ramlat av och hade ont i kroppen och Shadow var tvungen att gå.
Jag red ut med Victora och Ville :)
Det gick bra att rida henne, hon var väldigt pigg och tyvärr väldigt störd över alla bromsar och flugor och sånt men jaja.

Sen åkte jag till min kompis stall och då var det meningen att jag bara skulle titta och hjälpa henne när hon hoppade sin ponny Indigo men det slutade med att jag satt på den ponnyn efter ett tag också :)

Shadow :)
Indigo :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback