Nya ponnyn.

Hej! Kom hem för kanske en timme sen! Nu har ponnyn "landat" och står i en box i stallet! Känns skönt! Och hon är så otroligt okomplicerad bara står i trailern som ingenting, precis som sonella! Det är så himla skönt att kunna gå iväg utan att det händer någonting. 
Vi fick med lite saker också! två grimmor en läder med hennes namn på, bruna dressyrskydd, helt nya hoppskydd, täcken, träns. Imorgon rider jag ut så hon får se all skog och miljö + att jag rider lite i ridhuset:)
Jag hoppas det blir bra dethära och jag tror det hon är helt fantastisk!!
Idag eller imorrn kommer det upp info som stam,ålder osv men nu avslutar jag inlägget med lite bilder på min nya sötnos!♥
 
Vi fick även hälsa på mamman som dom hade där! Hon heter Flaming pie och är född 1996
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback