Lotta kursen

I början den första dagen och så var lite halvt ostadigt och så men jag har ju inte ridit Casper på ca ett halvår.

Båda dagarna hade vi ett markarbetspass och ett hopppass och markarbete är väl inte direkt Caspers grej men men.
Hoppningen gick bra, lite ostadigt i början som sagt men annars bra.

Sista dagen var det banhoppning och det kändes riktigt bra! :)
Hoppade först fram på några olika linjer och hinder sen hoppade vi en liten bana som först inte var hög alls.
Sen fick vi lite välja själva vilken höjd vi ville hoppa på men Lotta valde åt mig.
Hon höjde upp det flesta hindrerna till 1 m men några var något mindre och några var något större.

Vi gick runt felfria och Casper skötte sig super bra!
Ponnyn är grym! snabb på att vända, hoppar som jag vet inte vad och hur högt som helst! :)
En ridskoleponny med placering upp till LA liksom, det är grymt! :)
 
som ni kanske märker så är det inte många bilder på mig för att mamma fotade inte mycket på mig och sen är det ju jag som har fotat de andra och så :( men jag tror att andra har fotat mer på mig som jag kanske kan lägga ut sen ;)
Bilder på mina grymma vänner!
ser ni vems transport det är i bakgrunden här? ↑ den första som gissar rätt får en länkning ;) ledtråden är att det är en duktig tjej som driver en blogg med en annan duktig tjej och hon har dessutom vunnit SM för ett par år sen ;) bilden är klickbar!
 

Kommentarer
Mikaela säger:

Är de matilda sparrenhööks transport?:)

2012-07-24 | 07:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback