Hästsjukhuset solvalla

japp, imorrn bär det av med Kasper till Solvalla kliniken för att kolla upp Kaspers hälta som jag hoppas och faktiskt tror inte är allvarlig.
 
Har aldrig varit där förut men hoppas att det är bra och vad jag har hört av de flesta är det bra också :)
men men, nu ska jag ta och kolla lite på tyst vittne som går på tvn just nu :)
 
jo, en sista grej. Är det någon av er läsare som har några riktigt bra filmtips?
Vilken genre som helst, bara en riktigt bra film helt enkelt ;)
 

Kommentarer
emma säger:

Mean girls 1 och 2, John tucker must die, angus thongs and perfect snogging, Love actually, LOL, Picture this, project X, American pie (klassiker) She´s the man, sydney white, Another cinderella story, a cinderella story once upon a song. Det var tip dom bästa jag had sett oct get är ganska många:) dom flesta är tip tonårs filmer

Svar: tack för förslagen :)
ponyequipe.blogg.se

2012-07-25 | 22:37:15
emma säger:

Mean girls 1 och 2, John tucker must die, angus thongs and perfect snogging, Love actually, LOL, Picture this, project X, American pie (klassiker) She´s the man, sydney white, Another cinderella story, a cinderella story once upon a song. Det var tip dom bästa jag had sett oct get är ganska många:) dom flesta är tip tonårs filmer

2012-07-25 | 22:37:16
emma säger:

*typ och inte tip haha.....

2012-07-25 | 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback