Håller tummarna!

 
Hejsan! 
Dagen har varit långtråkig.. Åkte till stallet vid halv 2 kanske? och kom hem efter en timme, det blev en kort stalldag men mormor hjälpte mig och jag skrittade ut en lite sväng som inte tog så lång tid. Jag travade en raksträcka och mormor sa att hon inte såg konstig ut och hon kändes inte konstig heller !
 
Imorgon ska ponnyn besiktas, jag hoppas att hon går igenom! Jag har laddat upp en film från provridningen så jag lägger upp den ifall hon går igenom! 
Men om hon går igenom så hämtar vi ju henne på fredag som jag kanske skrev i ett annat inlägg? + att "Wille" vårann gamla häst kommer som vi ska passa i 3 veckor:)
Så kommer vara svårt att blogga dom dagarna men förhoppningsvis bloggar jag på lördag kväll om hur det gått! 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback