Två fullspäckade dagar

Ja, som sagt..

den 2 aug

Klockan tre åkte jag till felicia med Prescott så innan på förmiddagen så packade jag saker till mig och hästen. När jag kom dit så fick han gå ut i en liten skogs hage med ett vindskydd/skjul (eller hur man ska förklara det)
 
 
        Sen så fixade vi i ordning ponnyerna (Prescott & Melker) för fotografering till den nya designen, sen böt felicia till Kasper men det var verkligen bara att sitta upp, ta några bilder sen gå in igen.
 
Sen så på kvällen så chillade vi i husvagnen och sov där!
 
 
den 3 aug

vi skulle upp klockan halv åtta för klockan halv nio hämtade min mamma oss sen så julia för hon skulle skjutsa oss till Runsten för vi tre skulle kolla på ponny sm :) vi var där i några timmar, det var super kul fick med mig magic brush borstar tänkte att jag kommer ändå köpa dom någon gång och så hittade jag dom för 100 kr så då tänkte jag varför inte?
 
Sen åkte vi hem till felicia (Julle stanna kvar tills hennes mamma kom och hämtade henne) då så böt vi om hämtade melker och kottisen och så skulle vi iväg och bada! Det var super roligt melker bockade lite sådär kotten gick på som vanligt är liiite envis i vattnet men han simmade en eller två ggr iaf.
Sen gick vi hem igen och då var det bara och packa in grejerna i transporten byta om och packa väskan igen och ringa till pappa så skulle han hämta mig.
Kom hem vid kvart över fem då hoppade jag in i duschen och fixade mig i ording för kl sex var det middag min vän Ella och hennes familj skulle komma!
 
Det var mina två dagar då jag inte har bloggat ;)

Det har varit SUPER kul :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback