Stars stam.

Jag har suttit och kollat på massa syskon till Star, och har hittat mycket super fina ponnysar! och såg även att en jätte fin storhäst i stallet som står i boxen brevid star och dom är syskon. Den hästen heter Cherokee och hennes pappa är stars morfar! + att min kompis Julias ponny stackarps Duke och star har samma pappa, det tycker jag är lite roligt!:) Här kommer några av dom:D
 
Stackarps Pioneer är en hingst född 2003. högst bedömda NF hingst i finland med 43p
 
Stackarps Denver född 2006 hingst kvalad i hoppning och dressyr 5-årchampionat 2011
 
Donna Cherie född 2006 Är faktiskt till salu på hastnet sök på namnet!
 
Cherokee född 1997 äg: Helena Johansson! det är den som står brevid Star!
 
Min vän Julia & Duke född 2003 som är halv syskon med Star:)
 
Det var några men det är så många så orkade inte ta fler!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback