Små irreterad..

Jag kom på förra veckan att en ponny ska ha två namn, eller hur man ska säga. t.ex. Flaming star. Asså det är så mycket snyggare. Sen kom jag på att Prescotts mamma heter Dancing River och hans pappa Fulnaho's Ary sen hans morfar Prince River.. Det skulle var så mycket coolare om Prescott också skulle få ett namn som åtminstonde hörde ihop till hans släkt! Som t.ex. Prince Prescott! Asså om han hette så skulle det vara lite coolare! Fast det är ju inte fel på Prescott men vill att ponnyn ska ha dubbel namn :) Fast det skulle vara värre om Prescott skulle heta "Lillen" ist. Då skulle det ju vara liite pinsamt :P
Jag älskar långa snygga och häftiga namn!
Min lilla söta Prins

Kommentarer
Li säger:

Fin blogg! Och fin ponny, vad är han för ras? :)

Svar: tack så mycket, din med! ;)
Nu är det jag(Felicia) som svarar och inte Tilda så hon vet bättre men jag tror att Prescott är typ welsh/fullblod och lite sånt ;)
ponyequipe.blogg.se

2012-08-08 | 21:18:18
Bloggadress: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback