Inte bloggat på fyra dagar ?!

Hej, shit har inte bloggat på typ 5 dagar så då tänkte jag skriva ett lite längre inlägg.
Onsdag
Idag var den tredje dagen i skolan. Kollade på en dokumentär film som var väll sådär ;) 
Tisdag
Andra skoladagen, gjorde inget speciellt. Efter skolan drog jag till stallet och red Kotten i ca 30 min, jag tränade på skänkelvikningar och det gick ändå gaanska bra för att vara första gången. Han flyttade för skänkeln och gick väldigt fin ändå ;)
Måndag
Första dagen i skolan. Gjorde inte så mycket då heller. Sen drog jag till stallet och red ett långt medelsvårt dressyr pass. Han gick super i traven men i galoppen så bara sprang han mest, han kan ju inte bära sig själv riktigt men vi tränar på det.
Söndag
Red ut i skogen med Sofie, det var super kuul :)
Lördag
Flyttade över Kotten till loångängen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback