Hööks vad gör ni?

Ja, som sagt för ett gaanska bra tag sen så beställde jag en HV polo tröja med vit krage och den skulle vara marin blå i storlek XS. Efter bara någon dag fick mamma ett sms av hööks där det stog att mina varor skulle inte komma förrens i början av september.
Paketet kom lite tidigare än september, den kom för några dagar sen istället.
När jag öppnar paketet så det första jag ser att det står på själva plasten att det är strl M, jag tänkte jaha.. sen kollade jag på en annan liten klisterlapp som satt på då står det strl XS. Jag blev bara så fövirrad så när jag kom hem (mamma kom förbi stallet och visade paketet) då tog jag ut tröjan och då såg jag att den var svart (?!?) och att den hade för många "HV polo loggor" än den jag såg på bilden + den hade ingen vit krage. Jag gick in på hööks hemsida och kollade på den tröjan jag skulle ha, den var inte änns i närheten att vara lika. 
Det kändes ju lite surt att verkligen allt blev fel.. Men jag tror nog att det blev ett fabriksfel så den lilla klastermärket "sa" den rätta tröjan men innerhållet och plastpåsen som tröjan va i "sa" fel.
Men igår skickade mamma tillbaks tröjan och skicakde med en bild på vilken det skulle ´vara..
Så här skulle tröjan se ut:
 
Men jag fick denna:
+ att det är 100 kr skillnad mellan tröjorna, den mamma betalade för kostade 600 och den vi fick 500
Är det någon mer än jag som har blivit "drabbad"?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback