Gallor & Svullen

Dom anledningarna det  fanns att jag inte red var för att prescott hade gallor och var varm, kan va för att han blev lite överansträngd. Sen så för att kotten hade rullat eller blivit bitet på ryggen så han blev svullen och hade ont så han skulle inte ha någon belastning överhuvud taget så han fick två vilo dagar. Dom dagarna masserade jag benen och ryggen med linement.
Svullnaden i ryggen gick ner lite så då tömkörde jag honom det var i tisdags han var helt okej, första gången han blev tömkörd så han tyckte det var lite konstigt men det gick helt okej ändå :) I onsdags så hade min syster (Nora) honom och då fick han vila!
Men nu är han på topp igen :D Så kommer lätt rida honom igång så jag slipper gallor och överansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback